Presse og kommunikation

Presse og nyheder
Kommunikationsenheden hos Museum Sydøstdanmark tager sig af henvendelser fra presse, medier og andre, som gerne vil formidle vores museer, udstillinger, events og forskningsresultater. Vi svarer på alverdens spørgsmål og hjælper gerne med alt, hvad du kan have brug for at vide mere om.

Søger du en ekspert?
Vi er en arbejdsplads fyldt med eksperter. Vores medarbejdere kan fortælle om alt fra vikingetidens ringborge og middelalderens magtstrukturer til hekseprocesser og moderne dansk design- og industrihistorie. Vi låner dem gerne ud, hvis du skal bruge en skarp mening om stort eller småt.

Fotos
I vores online fotoarkiv kan du finde og downloade billeder i høj opløsning. Alle billeder skal krediteres Museum Sydøstdanmark og fotografens navn, hvis det står angivet på billedet. Hvis du er i tvivl, så kontakt os, så vi er sikre på, at rettighederne overholdes.

Habilitet på Museum Sydøstdanmark
Pressen og medierne har stillet spørgsmålstegn ved habiliteten på Museum Sydøstdanmark. Du kan læse nærmere her.